Leve British Airways! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu Leve British Airways! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu

Leve British Airways!

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Rutger & Violet

26 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Potverdorie!
Stakingen bij Britisch Airways volgende week, met als gevolg dat ons vliegtuig niet naar Bangkok komt en dus ook niet terug gaat...
We gaan even uitzoeken hoe dit verder moet!

Kusjes!

• 26 Januari 2007 - 12:02

Arnold:

Dat gaat lekker dan. Hoop dat ze alsnog gaan vliegen... Tot snel!

• 26 Januari 2007 - 12:11

Ans En Peter:

plak er nog een week aan vast! Op hun kosten uiteraard!
    veel succes!
    ans en peter

• 26 Januari 2007 - 12:45

Rob:

Wat een vreeeeselijk bericht... Ik vraag me, kijkend naar jullie laatste foto's af, wat nu erger is: vandaag de tram van lijn 3 missen met dit K-weer, of - op kosten van BA - er nog een paar daagjes aan vastknopen en onder de de palmbomen wachten op het verlossende telefoontje uit BKK.
    Maar nu zonder dollen: we hebben MSN openstaan en we horen van jullie!

Tot gauw. Liefs uit Lochem (donkergrijs, 1 gr boven 0, druilerig, mistroostig)

• 26 Januari 2007 - 13:02

Rob:

Maar nu zonder dollen: we hebben MSN openstaan en we horen van jullie!

Tot gauw. Liefs uit Lochem (donkergrijs, 1 gr boven 0, druilerig, mistroostig)

• 26 Januari 2007 - 19:02

Stokkie:

AAAHHHHHHHH.....
    ZIELUGHHHH.....
    (extra dgn genietuhhhh...)
    Greetz uit een ietsjepietsje wit Ruurlo..)
    Ellen.

• 28 Januari 2007 - 16:44

Marith:

Ik kom je wel halen. goed voor mijn fietskuiten.x

• 28 Januari 2007 - 16:50

Anita:

Ow,

da,s nie zo mooi

hopelijk komt het snel goed.

liefs

• 02 Februari 2007 - 17:11

Anneke:

nou dan houd je nog wat langer vakantie! haha

• 03 Februari 2007 - 20:48

Rebecca:

Maar jullie zijn toch weer thuis! Iedereen erg gelukkig!! Welcome home van jullie wereldtrip, geniet van iedereen die gelukkig is om jullie weer om je heen te hebben en kom in een vertrouwde omgeving maar eventjes bij van deze enorme ervaring! Lochem is ook goed.

Rebecca