Happy New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Rutger & Violet

Blijf op de hoogte en volg Rutger & Violet

01 Januari 2007 | Australië, Sydney

Lieve allemaal!

Vanuit het mooie Sydney een happy new year!!
Het vuurwerk gisteravond was verpletterend.
Om 2 uur 's middags hebben we 1 van de schaarse plekken in de haven weten te veroveren om vanaf daar het vuurwerk te aanschouwen, want wanneer het terrein vol is sluiten ze de boel af.
Dus we zaten tussen de ras vuurwerk fans! (lees half Shang Hai)
Goeie DJ erbij dus het was 1 groot feest!
We gaan nu Sydney nog even nader verkennen en morgen vliegen we door naar Singapore en dan beginnen we al aan de laaste maand...

Sterkte vandaag en tot de volgende keer!

Liefs

• 01 Januari 2007 - 08:09

Kate:

hi Rutger en Violet!!!
    Ik wens jullie nogmeer super avonturen voor 2007, veel geluk, liefde en gezondheid en... geniet van jullie laatste maand!!

Ik heb net 2 weken in Mozambique gereisd.. was super. Zit nu af te koelen in de regen ter Noorden van Durban. Maar na regen komt zonneschijn.

Big kiss

• 01 Januari 2007 - 13:40

Miriam!:

Veel geluk en gezondheid voor 2007!

• 01 Januari 2007 - 21:22

Marion:

Violet en Rutger, Een heel goed 2007 samen, maak er iets moois van. nog een hele fijne vakantie, en verheug me erop je weer te zien.

• 02 Januari 2007 - 11:51

Bettie:

Lieve Violet en Rutger.
    Canuit Callcenter Groningen het allerbeste voor 2007. Geniet van jullie laatste maand en daarna ben je zoals je weet weer van harte welkom bij het Callcenter. Geniet en tot gauw Bettie

• 02 Januari 2007 - 13:05

Martine:

hey vio!

Een gelukkig nieuwjaar! Klinkt als een super mooi feestje in sydney, erg gaaf! Alvast een hele fijne tijd in singapore gewenst!

kusjes Martine

• 02 Januari 2007 - 14:54

Leo:

Om 1 uur had ik al even op jullie gedronken :)
    Hier rotweer Wij zijn jaloers

• 02 Januari 2007 - 21:56

Liesbeth.:

2 jaar geleden waren wij in Sydney.
    Prachtige stad.
    Met boot(prive) door de haven en aan klein strandje aangemeerd en heerlijk vis en wijn verorberd.
    Ook wij hebben genoten.
    Fijne reis samen.

• 03 Januari 2007 - 17:15

Anita:

Laatste maand alweer.... Gaat zo snel!

Veel plezier in Singapore.

Liefs

• 03 Januari 2007 - 20:44

Ellen Uit Almelo:

lieve Vio en Rutger,

een heel gelukkig Nieuwjaar gewenst en ik geniet enorm van jullie verhalen en foto's!!!!! Wat een belevenis en dank je voor alle enthousiaste verhalen!!

liefs, ellen.

• 05 Januari 2007 - 14:00

Nadine:

He Lieve Vio!

Happy new year! Hier was het vuurwerk wat minder, het begon hier om 6u al te ploffen maar dan met bommen.. beetje jammer.

Maar goed. jullie laatste maand, mijn laatste maand! Wanneer komen jullie in Bangkok? Ik vlieg 5 februari terug naar het natte nederland.

Veel plezier nog! geniet er van met zn tweetjes!

liefs

• 06 Januari 2007 - 15:21

Steph:

He Vio&Rutger! Gelukkig nieuwjaar jongens. Lijkt me te gek om oud & nieuw in sydney te vieren. Vio ik ben met mn man & 20 van mn schoonfamilie naar de ardennen geweest. was superleuk, alleen maar gechillt en gewandelt. zoals t hoort. ben net gister teruggekomen. maar meissie we missen en ik wens jullie nog heel veel plezier met je laatste maand!
    Dikke kus