Rond de wereld! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu Rond de wereld! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Rutger & Violet - WaarBenJij.nu

Rond de wereld!

Door: Violet

Blijf op de hoogte en volg Rutger & Violet

20 Augustus 2006 | Nederland, Lochem

Na wat schreeuwen in een opwelling, zijn we gaan fantaseren...
En onder het motto, niet lullen gewoon doen, vertrekken we 31 augustus voor een rondje rond de wereld!

Na een hoop gepuzzel is dit uiteindelijk onze route geworden:
31-08-06 Amsterdam-Madrid-Lima
19-11-06 Santiago de Chile-Easter island
22-11-06 Easter island-Pape'ete
02-12-06 Pape'ete-Auckland
30-12-06 Queenstown-Sydney
02-01-07 Sydney-Singapore
02-02-07 Bangkok-London-Amsterdam

We starten in Peru vanuit daar gaan we door, waarschijnlijk Bolivia, naar Argentinie, misschien dat we een klein stukje Brazilie meepakken en daarna door naar Chili.
Waarna we zullen doorvliegen naar het Paaseiland en Frans Polynesie.
Vervolgens zullen we in Nieuw Zeeland ongeveer in een maand van noord (Auckland) naar zuid (Queenstown) rijden. En ook een maand hopen we vanuit Singapore via Maleisië Bangkok te bereiken.

Nog 11 nachtjes van Nederland genieten en dan is het zover.

We houden jullie op de hoogte!

Kussen

Rutger & Violet

Beste Greetje,

Goed om te horen dat alles al klaar staat en (bijna) geregeld is. Wat een luxe!
Wij zitten momenteel in Thailand, het einde is in zicht maar we hebben een fantastische reis gehad.
De verhalen en foto's komen snel.

Met de Hanze Hogeschool is alles geregeld wat het stagecontract betreft, daarin staat vermeld dat ik maandag 12 februari begin.

Ik zal maandag 5 februari wanneer ik weer in Nederland ben nog even telefonisch contact met jullie opnemen.

Uiteraard kijk ik er ook naar uit om weer aan het werk te gaan!

Met vriendelijke groet,

Violet

• 20 Augustus 2006 - 16:06

Theo:

Ik zou de ABN Amro-telefoonoplader waar je alleen maar een batterij in hoeft te stoppen echt meenemen op jullie 3 continentenreis.

• 20 Augustus 2006 - 16:15

Léon:

Hey guys, wat een leuke foto!!!! Daar kom je de wereld wel mee rond. En jammer voor Theo, maar die oplader van de ABN is knap waardeloos. Na een batterij leeggezogen te hebben was mijn telefoon, ocharm, een streepje voller.

• 20 Augustus 2006 - 17:23

Joost En Linda:

We hopen snel jullie eerste ervaringen te lezen en natuurlijk veel foto\'s te zien. Denken jullie aan de pillen tegen hoogteziekte!!!

• 21 Augustus 2006 - 05:44

Anita:

Nou, ik ben jaloers, hoor. Erg spannend allemaal.

Liefs

• 21 Augustus 2006 - 11:32

An:

VETT!!! hoop jullie nog ff te zien voordat jullie afreizen.. Kus an

• 21 Augustus 2006 - 11:37

Bettie (CCG):

He, Violet en Rutger, ben erg benieuwd naar jullie belevenissen. Wij denken aan jullie en hopen andersom ook. WEES VOORZICHTIG!!!! Violet je bent blond!!!!! Denk erom

• 21 Augustus 2006 - 11:38

Martine:

Hey vio!

Dat klinkt helemaal super! gaaf hoor! ik kom de 30ste terug uit rome, dus denk dat we niet meer kunnen afspreken :(! Maar in elk geval heel veel plezier samen!!! en kijk uit naar een volgend berichtje!

dikke kus Martine

• 21 Augustus 2006 - 13:55

Di Mama:

Hoi luitjes!
    Svp als jullie onderweg zijn, heeel veel fotos sturen.Kunnen wij thuis blijvers lekker weg dromen!! Veel plezier samen.
    Nicky

• 21 Augustus 2006 - 14:17

Hiske:

Oh dat wordt genieten! De hoogteziekte ja...dat is best rot op zich, maar sowieso goed voor je conditie...geloof me;)
    Doe ze de groeten in peru!

• 21 Augustus 2006 - 17:19

Michel:

Superveel plezier gewenst!! Doe 't rustig aan!!

• 22 Augustus 2006 - 21:56

Iemy:

schatjes, ik hoop op een verloving bij terugkomst.
    succes samen

• 22 Augustus 2006 - 22:00

Eksteiw:

ik vind deze site heel knap gemaakt

• 22 Augustus 2006 - 22:00

Iemy:

schatjes, ik hoop op een verloving bij terugkomst.
    succes samen

• 25 Augustus 2006 - 12:04

Marcella:

He Vio en Rutger. Wil jullie echt heel veel plezier wensen en geniet ervan!!!
    Kus mij

• 25 Augustus 2006 - 15:52

Nadine:

Ha die Vio!

Ik vlieg de zelfde dag vanuit Bankok terug naar Nederland gek! Ben dan ook 6 maandjes weg geweest.. Heb er zin in, jullie vast ook. Onwijs veel plezier!!!En wie weet komen we elkaar nog tegen:)

Liefs!!

• 25 Augustus 2006 - 15:52

Nadine:

Ha die Vio!

Liefs!!

• 26 Augustus 2006 - 17:27

Peter Gerdie En Kids:

Morgenavond nemen we van jullie afscheid, maar nu al wensen we jullie een hele mooie tijd in het buitenland toe.

Groeten
    Peter, Gerdie en de jongens

• 27 Augustus 2006 - 19:02

Amberto:

Veel pleziertjes op je reisje en doe wat je moet doen

Mzzl Neefje(Amber)

• 30 Augustus 2006 - 16:20

Derek:

Ik hoorde van hiske dat ze nog een peruviaans kind wou adopteren! Kun je er eentje meenemen voor me?(altijd leuk verjaardagskado!) Heel veel plezier !!!

• 31 Augustus 2006 - 17:00

Nikki:

Hoi!
    Hele goede reis vandaag gewenst en heel veel plezier! Ben natuurlijk ontzettend jaloers, maar ik kijk uit naar jullie verhalen en avonturen! Liefs, Nikki

• 03 September 2006 - 11:00

Karin Bijlsma:

Super jongens, geniet ervan!!! Lieve groet, Karin en de mannen

• 15 Januari 2007 - 11:28

Liesbeth:

hele fijn weken nog samen.